ianastasiam.blogg.se

"Without a bike, then you have no social life." - Utrecht, The Netherlands.

Tenta om 15 dagar.

Kategori: Utrecht University

 
När man har haft tre föreläsningar och det ska vara tenta om 15 dagar blir jag lite orolig. Vad exakt är det som kommer på tentan? Hur mycket ska jag kunna? Varför finns det inga gamla extentor? Vad är detta!? Jag må ha klarat mina två första kurser men jag tvivlar på hur det kommer gå med mina två sista kurser. På fredag kommer nästa besök och fram till dess har jag lovat mig att studera nästintill dygnet runt (undantagsvis när jag har skola, måste äta eller sova).
 
Detta förklarar också varför bloggen varken kommer ha många inlägg eller bilder. Det är alldeles för kallt nu för tiden att spontant fotografera min vardag. 
 
 
Kommentera inlägget här: